ئیمام ناصر محمد یەمانی
26 - 06 - 1429 کۆچی
01 - 07 - 2008 زایینی
09:41 ئێوارە
[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://albushra-islamia.net/showthread.php?p=46481
ـــــــــــــــــــ


ئەی گەلی زانایانی ئوممەت بەڵگە لە زانستدایە نەک لە ناو..

بەناوی الله ی لەھەموو میھرەبان و بەبەزەییەکان میھرەبانترو بە بەزەییتر، وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان، دواتر..

برای بەڕێزم، چی دەبینی لەپیاوێک کە ووریاو ئاگاداری باوەڕداران دەکاتەوە لەشیرک و ھاوبەشدانان بۆ اللە و تەوەسول و پاڕانەوە بە بەندە نزیکەکانی اللە، پاشان شیرک و ھاوبەشدانان و جۆرەکانیان بەووردی و تێرو تەسەلی بۆ باسدەکات وە بانگەوازیشیان دەکات بۆ ئەوەی اللە بپەرستن بەتەنھا بێ ئەوەی ھیچ شەریک و ھاوبەش و ھاوەڵێکی بۆ دابنێن تاکو دەست بگرن بە ڕەحمەت و میھرەبانیەکەی اللە ی لەھەموو میھرەبان و بەبەزەییەکان میھرەبانترو بەبەزەییتر کە ئەمە چاکترە بۆیان لەوانەی ڕەحم و میھرەبانیەکەیان کەمترو نزمترە لە ڕەحمەت و میھرەبانیەکەی اللە، وە دەسەڵاتی زانستەکەی لە قورئان لەسەر ئەمە بەووردی و تێروتەسەلی بۆ باسکردوون؟ جا لەپاش ئەمە تۆش وەڵامەکەت بۆ ئێمە ئەوەیە ئامۆژگاریمان دەکەی بەم قسەیەی دەڵێی: "تەقوای اللە بکەو لە اللە بترسە"! جا ئایا وام دەبینی بەوەی لەتەقواو پارێزگاری دەرچووبم و بانگەوازم کردبن بۆ بەتاڵ تاکو پێم بڵێی تەقوای اللە بکەو لە اللە بترسە؟ جا ئایا حەق بە بەتاڵ دەبینی و بەتاڵیش بەحەق دەبینی و ھەموو دەسەڵاتی زانستە حەقە ڕوون و ئاشکراکەشت لەقورئان فڕێداوەتە دوای پشتەوەت بەھۆی فیتنەی ناوەکەی ئەو مەھدیە حەقەی کە بە جگە لەم ناوە ھاتووە کەوا ئێوە چاوەڕێتان دەکرد؟ جا ئایا وای دەبینی بەوەی اللە بەڵگەکەی لە ناودا داناوە یان لە زانست؟ جا ئەگەر تۆ وای دەبینی بەوەی اللە بەڵگەکەی بۆ لە ناودا داناون ئەوا فەرموو دەسەڵاتی زانستەکەت بھێنە لەسەر ئەمە ئەگەر لەڕاستگۆیانی، گەر نا ئەوا دواتر من بۆتی دەھێنم لە قورئانی گەورەو دەڵێم: ھەتا ئەگەر تەنانەت لەقورئانیشدا ئەمە ھاتبووایە بەوەی ناوەکەی مەھدی چاوەڕوانکراو محمدە ئەوا ئەم ناوە ھەر بەڵگە نەدەبوو بۆت لەسەر مەھدی چاوەڕوانکراوی حەق، وە ئەگەر ھەر سوریش بووی ئەوە دیارە تۆ بەڵگە بەجگە لەحەق بەسەر کۆتاھەمینی نێردراوو پێغەمبەرەکان محمد پێغەمبەری اللە جێ بەجێ دەکەی دروودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی، ئەمەش بەگوێرەی فەتواکەت بە جگە لەحەق بەوەی گوایە بەڵگە لەناودایە نەک لەزانست، جا ئەگەر بەڵگەکەی تۆ بەڕاستی حەق بێت ئەوا دواتر بەڕاستی بەڵگەی بەڕاستدانانەکەی لەقورئانی گەورەدا دەبینی، وە ئەگەر فەتوایەکەش بەتاڵ بێت ئەوا دواتر دەبینی فەتوایەکەت دژو جیاوازو پێچەوانەیە لەگەڵ ئەوەی ھاتووە لە مەحکەمی کتێبەکەی اللە. لەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَإِذْ قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ إِنِّي رَسُولُ اللَّهِ إِلَيْكُمْ مُصَدِّقًا لِمَا بَيْنَ يَدَيَّ مِنَ التَّوْرَاةِ وَمُبَشِّرًا بِرَسُولٍ يَأْتِي مِنْ بَعْدِي اسمهُ أَحْمَدُ} صدق الله العظيم [الصف:6].

جا ئەگەر تۆ واگومان دەبەی بەوەی بەڵگەت بەسەر مەھدی چاوەڕوانکراوی حەقدا جێ بەجێ کردووە بەھۆی جیاوازی ناوەکەیەوە جا ئەوە تۆ بەمە دیارە بەڵگەت بەسەر محمد پێغەمبەری اللە دا جێبەجێکردووە -دروودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی- بەوەی ئەو هەمان ئەم پێغەمبەرە نیە کە عیسای کوڕی مەریەم دروودو سڵاوی لەسەربێت مژدەی پێ دەدا بە ڕەچاوکردنی جیاوازی لەناوە چاوەڕوانکراوەکەی پێغەمبەرە ڕەوانەکراوەکەی دوای پێغەمبەری اللە عیسا کە ناوەکەی ئەحمەدە، بەڵام بەناوی محمد ھات ھەرچەندە محمد پێغەمبەری اللە ش -دروودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی- بریتیە لە خودی ئەحمەد پێغەمبەری اللە لەکتێبەکەی اللە، جا اللە دوو ناوی بۆ داناوە لە کتێبەکەی تا خاوەن ژیری و ھۆشمەندەکان تێبگەن بەوەی اللە بەڵگەی لەناودا دانەناوە بەڵکو لەزانستدا دایناوە، ئەمەش لەبەرئەوەی محمد پێغەمبەری اللە بەڵگەی بەسەر نەصارادا دەھێنایەوە بەزانست جا بەم شێوەیە زانیان بەوەی ئەو پێغەمبەرو نێردراوە لەلایەن پەروەردگاری ھەموو جیھانەوە، وە بەوەی ئەو بریتیە لەھەمان ئەو کەسەی کە مەسیح عیسای کوڕی مەریەم مژدەی ھاتنی دەدا تەنھا دوودڵ و ڕاڕایەكان نەبن لەنەصاراکان ئەوانەی دەستیان گرتبوو بە بەڵگەی ناوەکەیەوە لەکاتێکدا محمد پێغەمبەری اللە بەڵگەی بەسەردا دەھێنانەوە بە زانست. اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی: {فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْاْ نَدْعُ أَبْنَاءنَا وَأَبْنَاءكُمْ وَنِسَاءنَا وَنِسَاءكُمْ وَأَنفُسَنَا وأَنفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَةُ اللّهِ عَلَى الْكَاذِبِينَ} صدق الله العظيم [آل عمران:61].

جا سەیری حەقەکە بکەن بەوەی اللە بەڵگەی لە زانستدا داناوە. اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ}.

ھەتا ئەوکاتەی زانایانی نەصارا بیریان کردەوە بەوەی ئەم پیاوە بە زانست دەیاندوێنێت جا ئەوانەی زانیان اللە بەڵگەی لە زانستدا داناوە نەک لە ناو بەڕاستیەکەیان زانی، بە بەڵگەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ}.

جا لەپاش ئەمە ئەوانەی زانیان اللە بەڵگەی لە زانستدا داناوە تەسلیم و ملکەچ بوون وە دانیان نا بەوەی بەڕاستی محمد بریتی یە لەخودی ئەحمەد لەکتێبدا جا تەسلیم بوون و پاشەکشەیان کرد لە موباھەلەکردن تەنھا ئەوەی کەوا مایەوە بە دەستگرتن بە حوجەو بەڵگەی ناوەوە، جا لەپاش ئەوە فەرموودەی اللە دابەزی بە بەڕاستدانانی باوەڕی ئەوانەی تەسلیم بوون لە نەصاراکان بەوەی بە ئاشکراو شاراوەییش باوەڕیان ھێناوە،.اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی: {الَّذِينَ آتَيْنَاهُمُ الْكِتَابَ مِن قَبْلِهِ هُم بِهِ يُؤْمِنُونَ ﴿52﴾ وَإِذَا يُتْلَىٰ عَلَيْهِمْ قَالُوا آمَنَّا بِهِ إِنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّ‌بِّنَا إِنَّا كُنَّا مِن قَبْلِهِ مُسْلِمِينَ ﴿53﴾ أُولَـٰئِكَ يُؤْتَوْنَ أَجْرَ‌هُم مَّرَّ‌تَيْنِ بِمَا صَبَرُ‌وا وَيَدْرَ‌ءُونَ بِالْحَسَنَةِ السَّيِّئَةَ وَمِمَّا رَ‌زَقْنَاهُمْ يُنفِقُونَ ﴿54﴾ وَإِذَا سَمِعُوا اللَّغْوَ أَعْرَ‌ضُوا عَنْهُ وَقَالُوا لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَكُمْ أَعْمَالُكُمْ سَلَامٌ عَلَيْكُمْ لَا نَبْتَغِي الْجَاهِلِينَ ﴿55﴾} صدق الله العظيم [القصص].

بەڵام ئەوانەی دەستیان گرتبوو بە بەڵگەی ناوەکە لە زانایانی نەصارا تەسلیم نەبوون بەڵکو تەنھا دەستەیەک لەوان تەسلیم بوون کە بریتی بوون لەوانەی بە مەبەستەکەی ئەم فەرموودەی اللە ی پایەبەرزیان زانی کە دەفەرموێت: {فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ}.

جا لەپاش ئەمە زانیان بەوەی اللە بەڵگەی لە زانستدا داناوە نەک لەناو، ئەمەش لەبەرئەوەی ئەوان درکیان بە مەبەستە ئاشکراکە کرد لەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ}.

جا دەستەیەکیان باوەڕیان ھێنا لەوانەی کە باوەڕیان ھێنا بەوەی بەڕاستی بەڵگە لەزانستدایە وە ئەوانەشی کە دەستیان گرت بە بەڵگەی ناوی ئەحمەدەوە بەردەوام بوون لەکوفرکردن. اللە ی پایەبەرزیش دەربارەی ئەوانەی باوەڕیان ھێنا لە نەصاراکان فەرموویەتی: {وَإِنَّ مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ لَمَن يُؤْمِنُ بِاللَّـهِ وَمَا أُنزِلَ إِلَيْكُمْ وَمَا أُنزِلَ إِلَيْهِمْ خَاشِعِينَ لِلَّـهِ} [آل عمران:199].

جا ئەوانە بریتین لە زانا حەقەکان لە نێو زانایانی نەصارا اللە ش پێیان ھەڵدەدات بەحەق، جا اللە دەربارەیان فەرموویەتی: {إِنَّ الَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ مِن قَبْلِهِ إِذَا يُتْلَىٰ عَلَيْهِمْ يَخِرُّ‌ونَ لِلْأَذْقَانِ سُجَّدًا ﴿107﴾ وَيَقُولُونَ سُبْحَانَ رَ‌بِّنَا إِن كَانَ وَعْدُ رَ‌بِّنَا لَمَفْعُولًا ﴿108﴾} صدق الله العظيم [الإسراء].

جا ئەوان زانیان بەوەی بەڕاستی محمد پێغەمبەری اللە بریتیە لە خودی ئەحمەد پێغەمبەری اللە لەکتێبەکەی اللە، وە بەڕاستی اللە ش بەڕاستی دانان بە بەڵێنەکەی بە مژدەدان بە پێغەمبەرە ڕەوانەکراوەکەی لەدوای مەسیح عیسای کوڕی مەریەمەوە دروودو سڵاوی لەسەر بێت، وە ھەر لەبەرئەمەش بوو وتیان: {سُبْحَانَ رَ‌بِّنَا إِن كَانَ وَعْدُ رَ‌بِّنَا لَمَفْعُولًا} صدق الله العظيم.

وە ئەی گەلی زانایانی موسڵمانان، جا ئایا زانیتان بەوەی اللە بەڵگەی لە زانستدا داناوە نەک لە ناو؟ جا منی مەھدی چاوەڕوانکراوی حەق لەلای پەروەردگارەکەتان تەحەدداتان دەکەم بە زانست جا ئەگەر بەڵگەم بەسەردا ھێنانەوە بەزانست ئەوا ئەوکاتە بەڕاستی بەسەرتاندا زاڵبوومە بەحەق جا ئەوکاتە گوێڕابگرن و گوێڕایەڵ و ملکەچ بن، وە ئەگەر ئێوە بەزانست بەڵگەتان بەسەردا ھێنامەوە ئەوا ھیچ گوێڕایەڵی و ملکەچی کردنێکتان لەسەر نیە وە منیش ئەوکاتە مەھدی چاوەڕوانکراوی حەق نیم لەلایەن پەروەردگارەکەتانەوە ئەگەر بێتو زمانتان لاڵ نەکەم بە دەسەڵاتی زانست لەقورئانی گەورە.

وە ھەرچی ئەوانەشن کەوا دواتر دەستدەگرن بە بەڵگەی ناوەکەوە جا ئەوانە ھەرگیز بۆ ھەمیشە باوەڕ ناھێنن بە مەھدی چاوەڕوانکراوی حەقی لای پەروەردگارەکەیان ئیمام ناصر محمد یەمانی ھەتا ئەو کاتەی ھەسارەی سزا بەئێشەکە دەبینن ھەر چەندە محمد پێغەمبەری اللە ش -دروودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی- نەیفەرمووە ناوەکەی مەھدی چاوەڕونکراو محمد ـە؛ بەڵکو فەرموویەتی دروودو سڵاوی لەسەربێت: [يواطئ اسمه اسمي].
واتە/ ناوەکەی ڕێکدەکەوێت لەگەڵ ناوی من.

جا ئەم دەربڕینەش پێشەواکان و ئەھلی زانست لەسەری کۆکن (متفق علیە)، وە بەڕاستیش فێرمان کردن بەوەی (التواطؤ) بریتی یە لە ڕێککەوتن (التوافق)، بەو مانایەی ناوی محمد ڕێکدەکەوێت لە ناوەکەی مەھدی ناصر محمد وە ڕێککەوتنەکەش لەناوی باوکیدا ھاتووە، حیکمەتەکەش لەمەدا بۆ ئەوەیە تاکو ناوەکە ھەواڵەکە ھەڵبگرێت جا ناوەکەی مەھدی لە ئاڵاو بانگەوازەکەیدا ببێت بە ناصر محمد (واتە بەسەرخەری محمد)، بەو مانایەی بەڕاستی اللە نەیکردووە بە پێغەمبەر نە بەنێردراویش بەڵکو ھاتووە وەکو بەسەرخەر بۆ ئەوەی دواھەمینی نێردراوو پێغەمبەرەکان محمد پێغەمبەری اللە ھێناویەتی (ناصراً لما جاء به خاتم الأنبياء والمُرسلين محمد رسول الله) دروودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی، وە بەھەمان شێوە ڕاستی (التواطؤ) ـەکەشمان فێرکردن لەقورئانی گەورە. لەم فەرموودەیەی کە اللە ی پایەبەرز دەفەرموێت: {إِنَّمَا النَّسِيءُ زِيَادَةٌ فِي الْكُفْرِ‌ يُضَلُّ بِهِ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا يُحِلُّونَهُ عَامًا وَيُحَرِّ‌مُونَهُ عَامًا لِّيُوَاطِئُوا عِدَّة مَا حَرَّ‌مَ اللَّـهُ فَيُحِلُّوا مَا حَرَّ‌مَ اللَّـهُ زُيِّنَ لَهُمْ سُوءُ أَعْمَالِهِمْ} صدق الله العظيم [التوبة:37].

ئێوەش دەزانن ھۆکاری دابەزینی ئەم ئایەتە دەربارەی دەستەیەک بووە لە یەھود لەوانەی کە یەکێک لەساڵە عیبریەکان دەکەن بە سیانزە مانگ بەتایبەتی لە ساڵی پڕ (الكبيسة)، ئەمەش تاکو ڕێک بکەوێت لەگەڵ مانگی حەرامکراوی موحەڕەم تا ئەوە حەڵاڵ بکەن کە اللە حەرامی کردووە، ئەمەش لەبەرئەوەی ساڵی عیبری ساڵێکی ڕێکخراوە کە لە مانگی ذی لحجەوە دەست پێدەکات و لە مانگی ذی لحجەش کۆتایی پێ دێت، بەڵام ناوی مانگەکانیان جیاوازە بەڵام ڕێکخراوە وەکو ساڵی کۆچی، بەڵام مانگی موحەڕەمی حەرامکراو کە چوارەم مانگی حەرامکراوە اللە لەسەرەتای ساڵی کۆچیدا دایناوە جا ئەوان ناچاربوون بەوەی مانگێکی تەواو زیاد بکەن بۆ ساڵی عیبری ئەمەش تاکو لەگەڵ مانگی موحەڕەمی حەرامکراو ڕێک بکەوێت جا ئەوەی کە اللە حەرامی کردووە تێیدا حەڵاڵی بکەن جا بیخەنە کۆتاھەمین ساڵی عیبریەوە ئەم کارەش زیادەیە لە بێباوەڕی و دەستدرێژی کردنە بۆ سەر سنورەکانی اللە ی ڕەحمان و حەڵاڵکردنی ئەوەیە کە اللە حەرامی کردووە جا لەمەشدا تەنھا مانای (التواطؤ) لەزماندا دەردەھێنین جا بینیمان بریتی یە لەڕێککەوتن (التوافق) بۆ مانگی موحەڕەمی حەرامکراوی یەکەم مانگ لەساڵی تازەی کۆچی جا ئەوان دەیکەن بە دواھەمین مانگی ساڵی عیبری، لێرەشدا بینیمان ڕێککەوتنەکە لە کۆتایی ساڵە عیبریەکەدایە جا بە مانگی موحەڕەمی حەرامکراو کۆتایی پێدەھێندرێت تا ئەوە حەڵاڵ بکەن کە اللە حەرامی کردووە، اللە بیانکوژێت لەوەی ھەڵیدەبەستن!.

وە تاکو لە بابەتەکە دەرنەچین، کە بریتی یە لەگەڕان بەدوای ڕاستی (التواطؤ) لەقورئانی گەورەدا جا نەمان بینی بەوەی مەرج بێت لەسەرەتادا بێت. بەڵگەکەش ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرزە: {إِنَّمَا النَّسِيءُ زِيَادَةٌ فِي الْكُفْرِ‌ يُضَلُّ بِهِ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا يُحِلُّونَهُ عَامًا وَيُحَرِّ‌مُونَهُ عَامًا لِّيُوَاطِئُوا عِدَّة مَا حَرَّ‌مَ اللَّـهُ فَيُحِلُّوا مَا حَرَّ‌مَ اللَّـهُ زُيِّنَ لَهُمْ سُوءُ أَعْمَالِهِمْ} صدق الله العظيم [التوبة:37].

جا لێرەدا بەدڵنیایی و زانستی یەقینەوە دەزانین بەوەی وشەی (التواطؤ) مەرج نیە لەسەرەتادا بێت ھەروەکو ئێوە وایدادەنێن، بەوەی کە بەڕاستی (التواطؤ) ـەکە ناکرێت و ڕەوانیە لە جگە لەناوەکەی یەکەمی مەھدیدا بێت، بەڵکو ڕوون بوویەوە بۆمان بەوەی لەفەرموودەکەی (التواطؤ) دا حیکمەتێکی گەورەو زۆر گرنگ ھەیە وە حیکمەتەکەش نایەتەجێ ئەگەر (التواطؤ) ـەکە ڕوونەدات بۆ ناوەکەی محمد لەناوەکەی مەھدی لەناوی باوکیدا؛ ناصر محمد -بەسەرخەری محمد- تاکو ناوەکە ھەواڵ و دەنگوباس و ئاڵای بانگەوازەکە ھەڵبگرێت، ئایا تێناگەن؟ ئەمەش پێوانە نیە بەڵکو تەنھا گەڕانە بەدوای ڕاستی (التواطؤ) بەوەی ئایا 'مەرجە لەسەرەتادا بێت؟ جا بینیمان بەھەمان شێوە دەکرێت و ڕەوایە لەدوای سەرەتاو یەکەمدا بێت؛ جگە لەوەی من دووبارەی دەکەمەوە بەوەی کە بەڕاستی اللە بەڵگەی لەناودا دانەناوە بەڵکو لەزانستدا دایناوە، جا ئایا تێدەگەن؟

وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان..
مەھدی چاوەڕوانکراو بەسەرخەر بۆ ئەوەی محمد پێغەمبەری اللە ھێناویەتی دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی؛ ئیمام ناصر محمد یەمانی.
________________

اقتباس المشاركة 46481 من موضوع الخبر المختصر عن حقيقة اسم المهدي المنتظر..


- 7 -
الإمام ناصر محمد اليماني

26 - 06 - 1429 هـ
01 - 07 - 2008 مـ

09:41 مساءً
ـــــــــــــــــــ


يا معشر علماء الأمّة إنّ الحجّة في العلم وليست في الاسم ..

بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المُرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين، وبعد..
أخي الكريم، ما ترى في رجلٍ يُحذّر المؤمنين عن الشرك بالله بالتوسّل بعباده المقربين، ثم يُفصّل لهم الشرك وأنواعه تفصيلاً ويدعوهم أن يعبدوا الله وحده لا شريك له فيستغنوا برحمة أرحم الراحمين خيراً لهم ممن هم أدنى رحمة من الله، وفصَّلت لهم السلطان من القرآن تفصيلاً؟
ومن ثم يكون جوابك لنا أن تعِظُني بقولك: " اتّقِ الله "! فهل تراني خرجتُ عن التقوى ودعوتهم للباطل حتى تقول لي اتقِ الله؟ فهل ترى الحقّ باطلاً والباطل حقاً ونبذتَ جميع سلطان العلم الحقّ البيّن من القرآن وراء ظهرك بسبب فتنة الاسم للمهديّ الحقّ الذي جاء غير ما كنتم تنتظرون؟ فهل ترى بأنّ الله جعل الحجّة في الاسم أم في العلم؟ فإذا كنت ترى بأنّ الله جعل لكم الحجّة في الاسم فأْتِ بسلطان علمك إن كنت من الصادقين، ما لم فسوف آتيك به أنا من القرآن العظيم وأقول: حتى ولو كان جاء في القرآن بأنّ اسم المهديّ المنتظَر محمد لما كان ذلك الاسم حجة لك على المهديّ المنتظَر الحقّ، وإن أصرَرْتَ فأنت تقيم الحجّة بغير الحقّ على خاتم الأنبياء والمرسلين محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، وذلك حسب فتواك بغير الحقّ بأنّ الحجّة في الاسم وليس في العلم، فإذا كانت حجّتك حقاً فحقاً سوف نجد برهان التصديق في القرآن العظيم، وإذا كانت فتوى باطلاً فسوف نجد فتواك تختلف مع ما جاء في محكم الكتاب. في قول الله تعالى:
{وَإِذْ قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ إِنِّي رَسُولُ اللَّهِ إِلَيْكُمْ مُصَدِّقًا لِمَا بَيْنَ يَدَيَّ مِنَ التَّوْرَاةِ وَمُبَشِّرًا بِرَسُولٍ يَأْتِي مِنْ بَعْدِي اسمهُ أَحْمَدُ} صدق الله العظيم [الصف:6].

فإذا كنت تظنّ بأنّك أقمت الحجّة على المهديّ المنتظَر الحقّ بسبب اختلاف الاسم فأنت بذلك أقمتَ الحجّة على محمدٍ رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- بأنّه ليس الرسول الذي بشر به عيسى عليه الصلاة والسلام نظراً لاختلاف الاسم المنتظَر للنبي المبعوث من بعد نبيّ الله عيسى اسمه أحمد، ولكنّه جاء اسمه محمد برغم أن محمداً رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- هو نفسه أحمد رسول الله في الكتاب، وجعل الله له اسمين في الكتاب ليتذكر أولوا الألباب بأنّ الله لم يجعل الحجّة في الاسم بل في العلم، وذلك لأن محمداً رسول الله ألجم النصارى بالعلم فعلموا بأنّه نبيٌّ ورسولٌ من ربّ العالمين، وأنه هو من بَشَّرَ به المسيح عيسى بن مريم إلا الممترين من النصارى من الذين استمسكوا بحجّة الاسم ومحمد رسول الله يُحاجّهم بالعلم. وقال الله تعالى:
{فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْاْ نَدْعُ أَبْنَاءنَا وَأَبْنَاءكُمْ وَنِسَاءنَا وَنِسَاءكُمْ وَأَنفُسَنَا وأَنفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَةُ اللّهِ عَلَى الْكَاذِبِينَ} صدق الله العظيم [آل عمران:61].

فانظروا إلى الحقِّ بأنّ الحجّة جعلها الله في العلم. وقال تعالى:
{فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ}، حتى إذا تفكّر عُلماء النصارى بأنّ هذا الرجل يخاطبهم بالعلم فعلم من علم منهم بأنَّ الله جعل الحجّة في العلم وليس في الاسم، بدليل قول الله تعالى: {فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ}، ومن ثم أسلم الذين علموا بأنّ الحجّة جعلها الله في العلم وأنّ محمداً هو نفسه أحمد في الكتاب فأسلموا وتراجعوا عن المُباهلة إلا من ظلَّ مستمسكاً بحجّة الاسم، ثم نزل قول الله بالتصديق لإيمان الذين أسلموا من النصارى بانّ أيمانهم ظاهرٌ وباطنٌ. وقال الله تعالى: {الَّذِينَ آتَيْنَاهُمُ الْكِتَابَ مِن قَبْلِهِ هُم بِهِ يُؤْمِنُونَ ﴿52﴾ وَإِذَا يُتْلَىٰ عَلَيْهِمْ قَالُوا آمَنَّا بِهِ إِنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّ‌بِّنَا إِنَّا كُنَّا مِن قَبْلِهِ مُسْلِمِينَ ﴿53﴾ أُولَـٰئِكَ يُؤْتَوْنَ أَجْرَ‌هُم مَّرَّ‌تَيْنِ بِمَا صَبَرُ‌وا وَيَدْرَ‌ءُونَ بِالْحَسَنَةِ السَّيِّئَةَ وَمِمَّا رَ‌زَقْنَاهُمْ يُنفِقُونَ ﴿54﴾ وَإِذَا سَمِعُوا اللَّغْوَ أَعْرَ‌ضُوا عَنْهُ وَقَالُوا لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَكُمْ أَعْمَالُكُمْ سَلَامٌ عَلَيْكُمْ لَا نَبْتَغِي الْجَاهِلِينَ ﴿55﴾} صدق الله العظيم [القصص].

ولكن لم يُسلم الذين استمسكوا بحجّة الاسم من علماء النصارى بل طائفة منهم وهم الذين علموا المقصود من قوله تعالى:
{فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ}، ومن ثم علموا بأنَّ الله جعل الحجّة في العلم وليس في الاسم، وذلك لأنّهم أدركوا المقصود البيّن في قوله تعالى: {فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ}، فآمنت طائفة منهم من الذين آمنوا بأن الحجّة في العلم واستمرَّ في الكفر الذين استمسكوا بحجة الاسم أحمد. وقال الله في الذين آمنوا من علماء النصارى: {وَإِنَّ مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ لَمَن يُؤْمِنُ بِاللَّـهِ وَمَا أُنزِلَ إِلَيْكُمْ وَمَا أُنزِلَ إِلَيْهِمْ خَاشِعِينَ لِلَّـهِ} [آل عمران:199]. وأولئك هم العلماء الحقّ من بين علماء النصارى وأثنى الله عليهم بالحقّ، وقال الله عنهم: {إِنَّ الَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ مِن قَبْلِهِ إِذَا يُتْلَىٰ عَلَيْهِمْ يَخِرُّ‌ونَ لِلْأَذْقَانِ سُجَّدًا ﴿107﴾ وَيَقُولُونَ سُبْحَانَ رَ‌بِّنَا إِن كَانَ وَعْدُ رَ‌بِّنَا لَمَفْعُولًا ﴿108﴾} صدق الله العظيم [الإسراء]، فعلموا بأنَّ محمداً رسول الله هو نفسه أحمد رسول الله في الكتاب، وأنّ الله أصدقهم بوعده بالبشرى بالنبيّ المبعوث من بعد المسيح عيسى بن مريم عليه الصلاة والسلام، ولذلك قالوا: {سُبْحَانَ رَ‌بِّنَا إِن كَانَ وَعْدُ رَ‌بِّنَا لَمَفْعُولًا} صدق الله العظيم.

ويا معشر عُلماء المُسلمين، فهل علمتم بأنّ الله جعل الحجّة في العلم وليست في الاسم؟ فأنا المهديّ المنتظَر الحقّ من ربكم أتحدَّاكم بالعلم فإن ألجمتكم بالعلم فقد هيّمنت عليكم بالحقّ فاسمعوا وأطيعوا، وإن ألجمتموني بالعلم فلا طاعة لي عليكم ولست المهديّ المنتظَر الحقّ من ربكم إذا لم أخرس ألسنتكم بسلطان العلم من القرآن العظيم.

وأما الذين سوف يستمسكون بحُجّة الاسم فلن يؤمنوا أبداً بالمهديّ المنتظَر الحقّ من ربِّهم الإمام ناصر محمد اليماني حتى يروا كوكب العذاب الأليم برغم أنَّ محمداً رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- لم يقُل بأنّ اسم المهديّ المنتظَر محمد؛ بل قال عليه الصلاة والسلام:
[يواطئ اسمه اسمي]، وهذا هو اللفظ المتّفق عليه بين الأئمّة وأهل العلم، وقد علمناكم بأنَّ التواطؤ هو التوافق، بمعنى أنّ الاسم محمد يوافق في اسم المهديّ ناصر محمد وجاء التوافق في اسم الأب، والحكمة من ذلك لكي يحمل الاسم الخبر فيكون اسم المهديّ في رايته ناصر محمد، بمعنى أنّ الله لم يجعله نبياً ولا رسولاً بل جاء ناصراً لما جاء به خاتم الأنبياء والمُرسلين محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، وكذلك علمناكم حقيقة التواطؤ في القرآن العظيم. في قول الله تعالى: {إِنَّمَا النَّسِيءُ زِيَادَةٌ فِي الْكُفْرِ‌ يُضَلُّ بِهِ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا يُحِلُّونَهُ عَامًا وَيُحَرِّ‌مُونَهُ عَامًا لِّيُوَاطِئُوا عِدَّة مَا حَرَّ‌مَ اللَّـهُ فَيُحِلُّوا مَا حَرَّ‌مَ اللَّـهُ زُيِّنَ لَهُمْ سُوءُ أَعْمَالِهِمْ} صدق الله العظيم [التوبة:37].

وأنتم تعلمون سبب نزول هذه الآية في طائفةٍ من اليهود من الذين يجعلون أحد السنين العبريّة ثلاثة عشر شهر خصوصاً في الكبيسة، وذلك حتى يواطِئُوا شهر محرَّم الحرام فيُحِلُّوا ما حرَّم الله، وذلك لأنّ السنة العبريّة كانت سنة منظمة تبدأ في شهر ذي الحجّة وتنتهي في شهر ذي الحجة، ولكن أسماء أشهرهم مختلفة إلا أنّها كانت منظمة كمثل السنة الهجرية، ولكن شهر محرَّم الحرام رابع الأشهر الحرم جعله الله في أول السَّنة الهجريّة فاضطروا أن يزيدوا شهراً كاملاً للسنة العبريّة وذلك حتى يكفلوا شهر محرم الحرام فيحلّوا فيه ما حرَّم الله فيجعلونه نهاية السنة العبريّة وذلك الفعل زيادة في الكفر والعتي على حدود الرحمن وتحليل ما حرَّم الله ونستنبط من ذلك ليس إلا معنى التواطؤ في اللغة فوجدناه التوافق لشهر محرَّم الحرام الشهر الأول للسنة الهجريّة الجديدة فيجعلونه آخر شهور السنة العبريّة، وهنا وجدنا التواطؤ جاء في آخر السنة العبريّة فتنتهي في شهر محرَّم الحرام ليحلوا ما حرَّم الله، قاتلهم الله أنَّى يؤفكون!

وحتى لا نخرج عن الموضوع، وهو البحث في القرآن العظيم عن حقيقة التواطؤ فلم نجده شرطاً أن يكون في الأول. والدليل قول الله تعالى:
{إِنَّمَا النَّسِيءُ زِيَادَةٌ فِي الْكُفْرِ‌ يُضَلُّ بِهِ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا يُحِلُّونَهُ عَامًا وَيُحَرِّ‌مُونَهُ عَامًا لِّيُوَاطِئُوا عِدَّة مَا حَرَّ‌مَ اللَّـهُ فَيُحِلُّوا مَا حَرَّ‌مَ اللَّـهُ زُيِّنَ لَهُمْ سُوءُ أَعْمَالِهِمْ} صدق الله العظيم [التوبة:37].

وهنا نعلم علم اليقين بأنّ كلمة التواطؤ ليست شرطاً كما تزعمون، أنّ التواطؤ لا ينبغي له أن يكون في غير الاسم الأول للمهدي، بل تبيّن لنا أنّ في حديث التواطؤ حكمةٌ بالغةٌ ولا تنقضي الحكمة ما لم يحدث التواطؤ لاسم محمد في اسم المهديّ في اسم أبيه ناصر محمد لكي يحمل الاسم الخبر وراية الأمر، أفلا تعقلون؟ وليس ذلك قياساً منّي بل ليس إلا للبحث في حقيقة التواطؤ هل شرط أن يكون في الأول؟ فوجدناه بأنّه كذلك ينبغي له أن يكون ما بعد الأول؛ غير أنّي أكرِّر بأن الله لم يجعل الحجّة في الاسم بل في العلم، أفلا تعقلون؟

وسلام ٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
المهديّ المنتظَر الناصر لما جاء به محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم؛ الإمام ناصر محمد اليماني.
________________

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..